Xiaomi, en son konsept telefonunda dört taraflı şelale ekranı görücüye çıkarıyor

En Yeni

Xiaomi, en son konsept telefonunda dört taraflı şelale ekranı görücüye çıkarıyor
Xiaomi, en son konsept telefonunda dört taraflı şelale ekranı görücüye çıkarıyor

(Pocket-lint) - Xiaomi yepyeni bir konsept telefonu tanıttı ve bu bir ilke sahip: dört taraflı şelale ekranı.

Bu, ekranın dört kenarının etrafındaki camın, ekranın ana yüzeyine neredeyse dik olana kadar aşağı doğru eğildiği anlamına gelir. Özellikle: 88 derecelik bir eğime sahiptir.

Bu kadar çok telefonun pratiklik için düz ekranlara geri döndüğü göz önüne alındığında (ve artık ince çerçevelerin mümkün olduğu gerçeği), üreticiden cesur ve ilginç bir hareket.

Çoğu kavramda olduğu gibi - Vivo Apex gibi - bu, kullanıcı deneyimini geliştiren özellikler geliştirmekle ilgili değil, neyin mümkün olduğunu göstermekle ilgilidir. Aşağıdaki videoda kontrol edin:


Xiaomi, cam için yeni bir 3D yapıştırma işlemi geliştirerek bunu yapabildiğini söylüyor. Şirket, camı 800 santigrat dereceye kadar ısıtarak, basınç ekleyerek ve ardından on aşamalı bir cilalama sürecinden geçerek sıcak bir bükme işlemi kullanmak zorunda kaldı.

İnanılmaz derecede ilginç olsa da, bir şeye dikkat çekmeye değer: Görünüşe göre Xiaomi, ekranın telefonun köşelerinde de kıvrılması sorununu henüz çözememiş.

Köşelere dikkatlice bakarsanız, ekranın kenarları saran bir tür kavisli bir kesime sahip olduklarını fark edeceksiniz.

Xiaomi konsepti, dört taraflı kavisli bir ekrana sahip olmasının yanı sıra portsuz bir telefon. Bu, fiziksel düğme, USB-C bağlantı noktası, kulaklık girişi ve görünür hoparlör ızgarası veya SIM tepsisi olmadığı anlamına gelir.

Bu, telefon camının yüzeyini bir tür 'hoparlör' olarak kullanmak anlamına gelir - daha önce diğer portsuz telefonlarda gördüğümüz benzer piezoelektrik teknolojisini kullanarak - artı ekran kameraları, kablosuz şarj ve hücresel bağlantı için eSIM ve içindeki basınca duyarlı dokunmatik sensörler fiziksel düğmeleri değiştirmek için ekran.

Bu telefonu perakende mağaza raflarında görmemiz pek olası değil, ancak bu bize üreticilerin kullanabileceği teknoloji ile nelerin mümkün olduğunu gösteriyor. Belki gökyüzünde bir turta veya belki de bu geleceğin akıllı telefonlarına bir bakış.

İlk Apple Car sürücüye ihtiyacı olmayacak

En Yeni
İlk Apple Car'ın sürücüye ihtiyacı olmayacak
İlk Apple Car'ın sürücüye ihtiyacı olmayacak

Kore'den bir haber, bu haftanın başlarında Apple'ın Hyundai-Kia ile 3.6 milyar dolar değerinde bir anlaşma imzalamak üzere olduğunu söyledi. Sözleşme önümüzdeki günlerde imzalanabilir ve Kia, yatırımı Apple Car için özel bir montaj hattı inşa etmek için kullanacak ve bu da yılda 100.000 ila 400.000 adet arası kendi kendine giden elektrikli arabayı seri olarak üretebilecek. Rapor, birkaç hafta önce benzer bir söylentinin Hyundai hisseleri üzerinde aynı etkiye sahip olmasının ardından Kia hisselerinin arttığını bildirdi - Koreli dev önce doğruladı, ardından o sırada Apple ortaklık yorumlarını geri aldı.

ABD'den gelen yeni bir rapor, şimdi Apple'ın Hyundai-Kia ile olan anlaşmasının masanın üzerinde olduğunu ve her iki tarafın da derneğe olumlu baktığını iddia ediyor. Hiçbir şey kesinleşmemiş olsa da, yeni hikaye birinci nesil Apple Car hakkında birkaç beklenmedik ayrıntı sunuyor. Araç tamamen otonom olmalı ve başlangıçta normal alıcıları hedeflemeyebilir.

Görüşmelere aşina olan kaynaklar CNBC'ye, Apple'ın Hyundai-Kia deviyle anlaşma yapmaya yakın olduğunu söyledi. Apple, arabaları Amerika Birleşik Devletleri'nde monte edebilecek bir üretici ile sözleşme yapmak istiyor. Yazılım ve donanım üzerinde tam kontrol de önemlidir. Apple, bir Kia tasarımını kendi ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yeniden kullanmak yerine kendi Apple Arabasını tasarlayacak ve üretecekti.

İçeriden biri CNBC'ye verdiği demeçte, "Hyundai'nin anlaşmaya varabilecekleri tek otomobil üreticisi olduğundan şüpheliyim, başka biri olabilir" dedi.

Rapor, Apple'ın otomotiv endüstrisindeki aynı ihtiyaçları karşılayabilecek diğer oyunculara bakıyor olabileceğini söylüyor. Hyundai-Kia anlaşması gerçekleşirse, Apple Car West Point, Georgia'da monte edilecek. Kore hikayesi, Apple Car'ın evi olarak Kia’nın Georgia fabrikasına da işaret ediyordu.

Hyundai’nin başkanı Eui-sun Chung, şirketin kendi çıkarlarını geliştirebileceği için Apple ile çalışmakla da ilgileniyor. Hyundai-Kia'yı tanıyan bir kaynak, "Chung açıkça belirtti, şirketin geleceği mobilitedir" dedi. Apple Car tamamen otonom olacak ve Hyundai bunun kendi sürücüsüz elektrikli araçlarının gelişimini hızlandıracağına inanıyor.

İlginç olan, ilk Apple Car'ın tamamen otonom olacağı iddiası, pek çok insan sürücü gerektirmeyen otomobiller üzerinde çalışıyor olsa da sektörde kimsenin sunmadığı bir başarı.

İlk Apple Car hakkında bir kaynak, "İlk Apple Arabaları bir sürücüye sahip olacak şekilde tasarlanmayacak" dedi. Ancak araçlar da belirli bir amaca hizmet edecek. "Bunlar, sürücüsüz çalışacak şekilde tasarlanmış ve son kilometreye odaklanmış otonom, elektrikli araçlar olacak." Bu, ticari alıcılardan ziyade teslimat hizmetlerini ve robotaksiyi içerir.

Apple Car'ın en erken 2024'te üretime girmesi planlanıyor.

Boeing dijital omurgalı F-15EX ilk test uçuşunu tamamladı

En Yeni 
Boeing dijital omurgalı F-15EX ilk test uçuşunu tamamladı
Boeing dijital omurgalı F-15EX ilk test uçuşunu tamamladı

 Boeing’in F-15EX savaş uçağı bu hafta ilk test uçuşunu başarıyla tamamladı. Hava Kuvvetlerinin onlarca yıldır uçtuğu F-15 uçakları gibi görünebilir, ancak birçok yönden daha modern bir savaş uçağı. Kablolu uçuş kontrolleri, bir ADCP-II görev bilgisayarı tarafından desteklenen tamamen dijital bir kokpit ve Hava Kuvvetleri için en önemlisi, gerektiğinde yeni teknolojilerle yükseltmesine izin verecek bir "dijital omurga" içerir. Boeing, ilk iki F-15EX uçağını Mart ayı sonuna kadar Hava Kuvvetlerine teslim edecek.

F-15EX, Hava Kuvvetlerinin çoğu 35 yıldan uzun süredir hizmette olan eski F-15C ve D uçaklarının yerini alacak. Bu uçaklardan bazıları pilotları için güvenlik riski oluştururken, Hava Kuvvetlerinin onları güçlendirmesi veya yenileriyle değiştirmesi gerekiyordu. Savunma Bakanlığı ek F-35 jetleri satın almayı düşündü, ancak bu programın tüm maliyetinin 1,5 trilyon dolara ulaşması beklendiğinden, bunun yerine F-15EX'in bütçeye daha duyarlı bir seçenek olduğuna karar verdi. Sekiz uçağın ilk partisi 1,2 milyar dolara mal olacak ve 144 uçağın tamamının 23 milyar dolardan fazlaya mal olması bekleniyor.

Razer’ın Huntsman V2 Analog klavyesinde hepsi var (analog anahtarlar bile)

En Yeni
Razer’ın Huntsman V2 Analog klavyesinde hepsi var (analog anahtarlar bile)
Razer’ın Huntsman V2 Analog klavyesinde hepsi var (analog anahtarlar bile)

Razer, tüm ekstralarla birlikte gelen yeni bir birinci sınıf mekanik oyun klavyesine sahiptir. Razer Huntsman V2 Analog, popüler ve mükemmel Huntsman'ın devamı niteliğindedir. Orijinali gibi, V2 Analog da optik anahtarlar kullanır ve bilek desteğine kadar uzanan Chroma aydınlatmaya sahiptir. Ancak yeni adından da anlaşılacağı gibi, V2 Analog, analog giriş desteğiyle optik anahtarlarını değiştiriyor. Artık klavye, tuşlara ne kadar sert bastığınızı söyleyebilir, bu da oyunlar için dakik ve hassas girdiler vermenizi sağlar. Bu, memnuniyetle karşılanan ancak aynı zamanda fiyatı haklı çıkarmak için gerekli olan diğer yükseltmeler ve iyileştirmeler paketinin üstündedir.

Razer Huntsman V2 Analog bugün 250 dolara piyasaya çıkıyor. Ve evet, bu çok para, ama bu aynı zamanda Razer’ın şimdiye kadarki en özellikli oyun klavyesi. Cihazla biraz zaman geçirdim ve şu ana kadar hiçbir şikayetim yok. Aslında, çok sayıda akıllı ayar yapan mükemmel bir cihaz olduğunu düşünüyorum. Ve eğer bir klavyeye 250 dolar harcamak isteyen biriyseniz, o zaman bu muhtemelen alınacak olanıdır.

Analog anahtarlar en büyük özelliktir ve bu en azından ilginçtir. Ancak Razer'ın bilek desteğini daha rahat bir şeye güncellemesine yardımcı oluyor. Klavyenin USB 3.0'ı desteklemesi de harikadır, bu da USB 3.0 geçidi alabileceğiniz anlamına gelir. Telefonumu Huntsman V2 Analog'dan şarj edebiliyorum ama aynı zamanda içindeki verilere de hızlıca erişebiliyorum. Razer ayrıca, aslında çok büyük bir fark olan daha premium çift PBT klavye tuşlarına yükseltildi. Yazmak, bu konuda, yalnızca bu değişikliğin öncülünden çok daha iyi hissettiriyor.

Ancak gerçek şu ki, bu özelliklerden herhangi biri için Huntsman V2 Analog'u satın almıyorsunuz. Analog anahtarlar, bir denetleyiciyi destekleyen herhangi bir oyunla çalışır, ancak bu tuşları manuel olarak ayarlamak için Razer'ın yazılımına girmeniz gerekir. Bu durum değişecekse, geliştiricilerin daha yerel analog klavye desteğine sahip oyunlar yapması gerekecek - ve bunun için nefesimi tutmuyorum.

Ve gerçekten kaç oyun için analog desteğe ihtiyacınız var? Elbette, bazı atıcılarda parmak ucunda ilerleyebilirsiniz, ancak bunların hepsi klavye ve fare için tasarlanmıştır. Geliştiriciler, oyuncuların dijital WASD kullanmasını bekler, bu yüzden oyunlarını buna göre tasarlarlar. Şimdi, bunun sürüş oyunlarında daha iyi çalıştığını görebiliyorum, ancak analog tuşlar muhtemelen bir gamepad'deki analog tetikleyicilerin yerine geçmiyor.

Yine de güzel bir numara ve şahsen sevdiğim bir şey. Analog anahtar anahtarları fikrinin harika olduğunu düşünüyorum. Daha kullanışlı olan, hafif basmanın bir şeyi yaptığı ve ardından aşağıya tam olarak basmanın ikincil bir komutu etkinleştirdiği bir tuş üzerinde ikili eylemler ayarlamaktır.

Tüm bunlar, Huntsman V2 Analog'un yaptığı her şeyle birleştiğinde, 250 $ değerinde bir klavye gibi hissettiriyor.

Fuji'nin yeni 100 megapiksel orta format kamerası GFX100S piyasaya sürüldü

En Yeni 

4 Şubat Ocak ayının sonunda Fuji, 100 milyon piksel CMOS ile donatılmış GFX100S orta format kamerayı tanıttı. Şimdi, bu kamera 39.800 yuan fiyatıyla satışa sunuldu.

IT House'dan Haberler, 4 Şubat Ocak ayının sonunda Fuji, 100 milyon piksel CMOS ile donatılmış GFX100S orta format kamerayı tanıttı. Şimdi, bu kamera 39.800 yuan fiyatıyla satışa sunuldu.

GFX100S'nin tam çerçeveden daha büyük, 102 milyon etkin piksel sayısına ve 43,8 mm x 32,9 mm (diyagonal 49,5 mm) boyutuna sahip orta formatta arkadan aydınlatmalı bir sensörle donatıldığını öğrendi. GFX100S yalnızca 900 g (net ağırlık 821 g) ağırlığındadır, gövde GFX100'den% 30 daha küçüktür ve 500 g daha hafiftir. Canon R5'ten yalnızca 160 g daha ağırdır. 5 eksenli 6 vitesli gövde sarsıntısını destekler. Ayrıca ürün yazılımını geliştirdi.

IT Home, GFX100S'nin tam çerçeveden daha büyük, 102 milyon etkin piksel sayısına ve 43,8 mm x 32,9 mm (diyagonal 49,5 mm) boyutuna sahip orta formatta arkadan aydınlatmalı bir sensörle donatıldığını öğrendi. GFX100S yalnızca 900 g (net ağırlık 821 g) ağırlığındadır, gövde GFX100'den% 30 daha küçüktür ve 500 g daha hafiftir. Canon R5'ten yalnızca 160 g daha ağırdır. 5 eksenli 6 vitesli gövde sarsıntısını destekler. Ayrıca ürün yazılımını geliştirdi.

Kontrast algılama + faz algılamalı hibrit otofokus sistemli GFX100S, 425 (LCD çerçeveleme) otomatik odaklama alanları; otomatik odaklama hızı 0,18 sn; faz algılama 5,5 EV kadar düşük olabilir; yüz / göz otomatik odak hızını iyileştirin, Yaklaşık 50 azaltın % gecikme.

Kontrast algılama + faz algılamalı hibrit otofokus sistemli GFX100S, 425 (LCD çerçeveleme) otomatik odaklama alanları; otomatik odaklama hızı 0,18 sn; faz algılama 5,5 EV kadar düşük olabilir; yüz / göz otomatik odak hızını iyileştirin, Yaklaşık 50 azaltın % gecikme.

GFX100S, 3,2 inç 2,36 milyon noktalı dokunmatik ekran, 1,8 inç 303 x 230 noktalı siyah beyaz LCD omuz ekranı ile donatılmıştır ve DCI 4K / 29.97p, 4K / 29.97p, Full HD / 59.94p videoyu destekler çekim; çift SD, SDHC, SDXC (UHS-II uyumlu) kart yuvası tasarımı; NP-W235 pil kullanıldığında, pil ömrü yaklaşık 460 karttır.


ASUS Lingyao X çift ekran resmi olarak piyasaya sürüldü

En Yeni
ASUS Lingyao X çift ekran resmi olarak piyasaya sürüldü
ASUS Lingyao X çift ekran

3 Şubat'ta, ASUS Lingyao X çift ekranlı "Screen World" dizüstü bilgisayarın lansman konferansı düzenlendi. ASUS, yeni amiral gemisi serisi olan Lingyao X Dual Screen ve Lingyao X Dual Screen Pro'yu resmen piyasaya sürdü.



Lingyao X çift ekran serisinin iki yeni ürününün her ikisi de yenilikçi bir kaldırılabilir ScreenPad Plus dokunmatik ekran içerir ve ısı yayma performansını iyileştirmek ve lider verimlilik ve lider kullanıcı deneyiminin gereksinimlerini karşılamak için AAS plus rüzgar tüneli teknolojisini kullanır.

Yeni Lingyao X çift ekranı, birden çok işlevi ve işbirliğini vurgular.Ana ekranla aynı özelliklere ve aynı genişliğe sahip kaldırılabilir ScreenPad Plus dokunmatik ekranı kullanır. Dizüstü bilgisayarın A tarafı açıldıktan sonra, bu dokunmatik ekran ErgoLift menteşe, sabit desteğin altında otomatik olarak yükselir ve ergonomik bir eğim açısında dört kenarlı ultra dar çerçeveli dokunmatik ana ekranla sorunsuz bir şekilde etkileşime girerek, dış ortamın parlamayı ve aynasal yansımasını azaltarak kullanıcıların daha fazlasını hissetmesini sağlar rahat Açılı görüntüleme ve manipülasyon.

ScreenXpert2 ayrıca fırça boyutunu, renk doygunluğunu, katman opaklığını vb. Ayarlamak için doğrudan kontrollere sahip yepyeni bir kontrol merkezine sahiptir, kontrol kadranları, düğmeler, sürgüler ve dört formda kaydırma dahil Her kontrolün kendi kontrolü vardır. Bu kontrol merkezi şu anda Adobe Photoshop, LIGhtroom Classic, Premiere ve After Effects gibi uygulamalarla kullanılabilir ve daha uyumlu uygulamalar piyasaya sürülecektir.



İş toplantıları, ürün tanıtımları, işbirliğine dayalı ofis ve diğer ihtiyaçlar için, web yayıncıları, eğitimciler ve müzik üreticileri gibi kullanıcı gruplarının kullanım senaryolarını dikkate alarak, ScreenPad Plus ikincil ekranı artık farklı pencereleri sürükleyip bırakmak için üç alana bölünebilir Ana ekranı bloke ederken uygulamaları görüntüleyin ve kontrol edin veya video parçaları, malzeme kutuları, katmanlar ve düzenleme yazılımının diğer ortak çalışma alanlarını yerleştirin. Ayrıca, bir pencerenin çift ekrana genişletilmesini destekleyerek görüntüleme alanını artırarak kullanıcıların daha geniş bir görüntüleme alanının keyfini çıkarmasına olanak tanır.

Yeni Lingyao X çift ekranlı ürün ayrıca ASUS AAS Plus rüzgar tüneli teknolojisini de tanıtıyor.ScreenPad Plus dokunmatik ekran kaldırıldıktan sonra, yükseltilmiş kısmın açısında yeni bir hava giriş kanalı açılacak. Aynı zamanda, ErgoLift menteşe milinin kullanılması nedeniyle, A tarafının ters çevrilmesi, gövdenin altını da 3 mm kaldıracaktır, bu da alt boşluğu arttırır ve geniş bir üç boyutlu hava kanalı oluşturur, bu da gövde içindeki hava sirkülasyonu, ısı radyasyonu.

ASUS Lingyao X çift ekran
ASUS Lingyao X çift ekran resmi olarak piyasaya sürüldü

Lingyao X çift ekranı yaklaşık 15,9 mm daha ince ve 1,55 kg daha hafiftir. 14 inç FHD Full HD IPS dokunmatik ana ekran ve 12,65 inç FHD Full HD IPS dokunmatik ikincil ekran ile donatılmıştır, her ikisi de 400 parlaklığa sahiptir. sirkeler. Performans yapılandırması açısından, Lingyao X çift ekran, 11 nesil Intel Core i7 işlemci ve Intel Iris Xe grafik çekirdeği veya 16GB LPDDR4X 4266MHz çift kanallı yüksek hızlı bellek ve 1TB kullanan bir NVIDIA GeForce MX450 grafik kartı ile donatılmıştır. PCIe x4 SSD Depolama kombinasyonu.

Lingyao X çift ekranı yaklaşık 15,9 mm daha ince ve 1,55 kg daha hafiftir. 14 inç FHD Full HD IPS dokunmatik ana ekran ve 12,65 inç FHD Full HD IPS dokunmatik ikincil ekran ile donatılmıştır, her ikisi de 400 parlaklığa sahiptir. sirkeler. Performans yapılandırması açısından, Lingyao X çift ekran, 11 nesil Intel Core i7 işlemci ve Intel Iris Xe grafik çekirdeği veya 16GB LPDDR4X 4266MHz çift kanallı yüksek hızlı bellek ve 1TB kullanan bir NVIDIA GeForce MX450 grafik kartı ile donatılmıştır. PCIe x4 SSD Depolama kombinasyonu.
asus çift ekran dizüstü

Dizüstü bilgisayar, tam hızlı Thunderbolt 4 arabirim çıkışı ve Wi-Fi 6+ ağı, yerleşik 70Wh yüksek kapasiteli hızlı şarj edilebilir pil ile donatılmıştır ve pil ömrü yaklaşık 17 saate ulaşabilir.


Lingyao X Dual Screen Pro, daha gelişmiş kullanım ihtiyaçlarını karşılayabilir ve yapılandırması% 100 DCI-P3 renk gamı ​​çift 4K dokunmatik ekranı kapsar. 15,6 inç ana ekran, 3840 x 2160 çözünürlük ve 400nit parlaklığa sahip OLED'den yapılmıştır ve HDR'yi destekler. 14 inç 32: 9IPS dokunmatik ikincil ekran 3840 x 1100 çözünürlüğe ve 400nit parlaklığa sahiptir. 92 Wh yüksek kapasiteli bir pil de gövdeye yerleştirilmiştir ve ağırlık yaklaşık 2,4 kg olarak kontrol edilir
Lingyao X Dual Screen Pro, daha gelişmiş kullanım ihtiyaçlarını karşılayabilir ve yapılandırması% 100 DCI-P3 renk gamı ​​çift 4K dokunmatik ekranı kapsar. 15,6 inç ana ekran, 3840 x 2160 çözünürlük ve 400nit parlaklığa sahip OLED'den yapılmıştır ve HDR'yi destekler. 14 inç 32: 9IPS dokunmatik ikincil ekran 3840 x 1100 çözünürlüğe ve 400nit parlaklığa sahiptir. 92 Wh yüksek kapasiteli bir pil de gövdeye yerleştirilmiştir ve ağırlık yaklaşık 2,4 kg olarak kontrol edilir
asus çift ekran dizüstü

Performans açısından Lingyao X Dual Screen Pro, 32GB çift kanallı yüksek hızlı bellek ve 1TB PCIe x4 SSD depolama kombinasyonu ile 10. nesil Intel Core i9 işlemci ve NVIDIA GeForce RTX 3070 grafik kartı ile donatılmıştır.


i7 / 32GB / 1TB / MX450 tek ekran / çift ekran
i7 / 16GB / 512GB / MX450 tek ekran / çift ekran
i7 / 16GB / 512GB / UMA / çift ekran
i5 / 16GB / 512GB / UMA / çift ekran



Apple ve Hyundai'nin bir araba yapmak için anlaşmaya varmak üzere olduğu söyleniyor

En Yeni
Apple ve Hyundai
Apple ve Hyundai


Apple ve Hyundai'nin bir araba yapmak için anlaşmaya varmak üzere olduğu söyleniyor, ilk otomobil tamamen otonom.

Apple ve Hyundai'nin yaklaşık 3,6 milyar ABD doları tutarındaki işlemi tamamlamak üzere olduğunu söyledi. En son CNBC raporu bu haberi doğruladı. Apple Car'ın ABD'nin Georgia eyaletindeki Kia fabrikasında üretileceği söyleniyor.

v
Geçen ay Hyundai Motor, şirketin Apple ile görüştüğünü doğruladı, ancak nedenini açıklamadı. İlk Apple marka elektrikli otomobilin tamamen otonom sürüşe ulaşacağını belirtmekte fayda var. CNBC, konuya aşina olan kişilerin "Apple Car, sürücüler için tasarlanmamıştır" dediğini bildirdi. Rapor, bunun, Apple Car'ın başlangıçta sıradan tüketiciler yerine paylaşılan seyahat hizmetleri veya nakliye şirketlerini hedef alabileceği anlamına geldiğine işaret etti.

Tam otonom sürüş kabiliyetine sahip bir arabayı 3-4 yıl içinde fırlatmak imkansız değil, sadece zaman çizelgesinin sıkı olduğu anlamına geliyor. Daha önce, araba üretiminin 2024 gibi erken bir tarihte Amerika Birleşik Devletleri'nde başlayacağı bildirilmişti. Apple ve Hyundai, 2024'te 100.000 araç üretmeyi ve sonunda yıllık 400.000 araç üretim kapasitesine ulaşmayı umuyor. Bloomberg, Apple'ın otomobil projesinin henüz ilk aşamalarında olduğuna, "üretim aşamasına ulaşmaktan uzak" olduğuna ve Apple Car'ın piyasaya sürülmeden önce en az 5 ila 7 yıllık hazırlık süresine ihtiyaç duyduğuna inanıyor.

En iyi Nintendo Switch aksesuarları

En Yeni En iyi Nintendo Switch aksesuarları 2021: Switch'inizi koruyun ve kişiselleştirin En iyi Nintendo Switch aksesuarları 2021: Sw...